OS4B

Ważnym atutem wyróżniającym OS Logistics spośród konkurentów jest innowacyjny program OS4B, wspomagający działanie firmy jako całości. Pozwala on na efektywne zarządzanie, podgląd przebiegu realizacji każdego zlecenia oraz bieżące rozliczanie płatności. OS4B daje możliwość kontroli nad wszystkimi zachodzącymi w firmie procesami dzięki ich pełnej automatyzacji.

Klienci OS Logistics współpracują z firmą poprzez system, który dla każdego z nich spełnia rolę bazy danych o własnych zleceniach, wspierając procesy decyzyjne i oszczędzając cenny czas. W programie mogą składać zapytania ofertowe, zlecenia, czy też komunikować się z pracownikami OS Logistics oraz z partnerami biznesowymi. Także wszelkie niezbędne przy danym zleceniu dokumenty są dostępne dla kontrahenta w systemie. Co więcej, nie musi on nawet logować się do OS4B, aby otrzymywać interesujące go informacje np. o etapie realizacji danego zlecenia.

System sam wysyła takie dane drogą mailową po wcześniejszym zaznaczeniu odpowiedniej opcji w programie.

Kolejną zaletą systemu jest jego dostępność 24 h. Praca z OS4B znacznie przyspiesza więc wszystkie elementy obsługi kontrahenta, eliminując przy tym ewentualne błędy lub przeoczenia, mogące powstać na różnych etapach tradycyjnych metod działania. Daje ponadto klientowi poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad zleconymi OS Logistics zadaniami, co sprzyja budowaniu trwałych, długofalowych relacji biznesowych.

Komunikacja za pośrednictwem OS4B zastępuje duże ilości papierowej dokumentacji, wspomagając tym samym proekologiczne dążenia spółki, coraz mocniej promującej transport intermodalny, który poza pozytywnym wpływem na środowisko ma wiele innych, wartych odnotowania zalet.